Girls night out!!



Ikväll blir det girls night out! Var inte alls på g idag då jag har asont i axlarna så det spänner i hela bakhuvudet.


Fick chans att hjälpa Nathalie en kort stund idag och samtidigt träffa Isabelle, Nathas syrra så det var skojj!!=) Men pga av lite snabba ryck från Dannes sida var jag dock inte där så länge haha. Han var lite stressad till en match och jag var tvungen att vara hemma en viss tid, men det blev så stressat att jag knappt hann säga hejdå:S

Hoppas jag gjorde ngn nytta iaf! Kändes asdumt att bara dra iväg sådär...men bokar man upp sig på för mkt får man skylla sig själv!


Nu blir det iaf utekväll med tjejer som jag skrev ovan, men Lucia tror ju att jag ska stanna hemma och vila. Tog hennes råd att ta en varm dusch och värktablett och blev faktiskt lite bättre! Så ska överraska henne med mitt besök snart:D

Nu blir det att platta höööööret och bli på G! Detta är vad jag lyssnar på just nu- Hoppas ni njuter som jaaag;);)



Chaooo amigas Y amigos










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0