Heliga söndag

Ja det ska ju vara en vilodag idag, vilket känns bra...är hur trött som helst, så kan ju slappa med gott samvete;)

Har dock fundering på att träna lite lätt idag med...tog ett joggingvarv igår men det kändes piss så hoppas på att få bättre pass idag. Att andningen hänger med så jag slipper få nära-döden-upplevelse!! Hahaha

(Jag har lite ansträngningsastma som lever sitt egna liv- Ibland har jag inga problem, ibland vill jag bara gå och dö någonstans.)

Annars händer inte mkt, dricker min andra kopp kaffe och väntar på att killen ska komma från sin tränarutbildning.


Händer något annat kul för er?



Kommentarer
Postat av: Sabina ♥

Heeellu :)

Ååh tack, jag måste verkligen säga detsamma! Gillar typ all musik du lagt upp :P

Och din blogg e grym ;)

2010-04-18 @ 21:32:41
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0