Oslo !


Hallå!


Här kommer en sen uppdatering, och väldigt kortfattat om Oslo. Det var en väldigt mysig stad med en helt annan mentalitet! Alla känns mycket positivare i Norge helt enkelt, det är min åsikt! Underbart att få uppleva Oslo och inte bara få åka förbi, då jag som liten hade Norge(mest trysil) som semesterhem mkt pga av pappas släkt osv.

Vi fick även passa på att träffa pappas flickväns dotter Stine & hennes sambo Ronan,som bodde i huvudstaden och de var hur
mysiga och roliga somhelst=) Dottern hade två råttor hemma men kommer bara ihåg att den gosvänliga råttan hette Golf Hugo (hahahaha Snyggt namn och på en hona dessutom;) ) . Iaf så hatar min syster Johanna råttor så då var ju jag tvungen att göra ngt jävelskap;) Jag ber Stine i smyg att släppa råttan i Johannas knä medans jag filmar med mobilen, och efter hennes oro att Johanna skulle bli arg på henne fick jag övertalat henne att gå med på min plaaaan:D


Så lyckat! Jag står och filmar, småskrattar och småpratar med en ovetande Johanna då Stine Släpper råttan;)
Se själva i nästkommande inlägg, då jag måste fixa lite med klippet!  hahahahaha:D:D



Det har iaf varit mkt skratt, lek med systerdotter, promenader, bilturer, Kaffe i mängder och en snabbvisit i Oslo med nya bekantskaper, dyr pizza och rått-lek ;)

Jag är väldigt glad att jag fick träffa min far, då det var längesen och ja, vad kan jag säg...jag är pappas flicka och det är tufft att inte kunna träffa honom varje dag:(

Hoppas ni haft en bra påsk iaf, så skrivs vi later.

Puss&kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0