WORK WORK all weekend!



Hola Chicaaaaas


Yes... det blir att jobba hela helgen, men inget gör väl det när det inte kommer vara asabra väder!
Just nu blir det att varva ner efter jobbet och gissa med vad? That´s right, ni gissade rätt- Kaffe!!

Runt sju blir det att kolla på en match- som jag tidigare nämt är sambon tränare för GIF´s juniorlag och idag är det DM-match!! Måste stötta...

Jäkligt trött och kommer inte ha så mkt intressant att säga kanske men jag skriver av mig ändå!!

Hur mår alla och vad gör ni ikväll??








-Vad använder man dessa till?? :S ....Nasty ass biatch;);)









Kommentarer
Postat av: s'

Hola chicaaaaaaa :)

Det är bara braa, sjdå? jaaaa ikväll blir de party as hell. haha fast jag jobbar imorgon, skitsamma ;D

Ja, det är kul och dansa. Vill börja på ngn dans snart också.



Uuuhlala, nice bild!!

Besooos! hihi jag kan lite spanska :)

2010-04-30 @ 21:37:15
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Latlte Liten

en lugn kväll för dig då?

2010-04-30 @ 23:34:19
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: S'

Hehe vet att de betydde det :P

Tack så mkt! Aaa, de va skitkul!

Okej, med det är trevligt med sånt också ju.

Jag håller med dig, bajs på jobbet festa ändå ;)

Idag har jag jobbat, igår med. Sjda?

Jahaaa okej, men vilket land är du från då? för du är väl inte svenk, elr? :P

Hahah kul :D jaa kan vi.

Kram

2010-05-02 @ 20:26:34
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: S A B I N A

Åååh vad roligt att de är bra musik dårå ;)

Hehe jaa.. men är lite udda haha inte många som pallar dra ut och festa hela natten komma hem typ 5 och ska upp och jobba 8 :P knas.

Aha :O de trodde jag inte. Haha ja men det är typ samma här, trivs mest med utländska i huvud taget.

Läskigt värre, du tänker exakt likadant som mig vid just det där.. :P

Haha men många tror inte att jag är svensk, ibland säger mamma att jag föddes av budbäraren elr ngt för hon inte tycker att jag är lik ngn i familjen typ hahaaa!

Ikväll ska jag bara va hemma, ska se en film mami hyrt, den ska vara bra. Sjda?

Nej jobbar inte så mycket i veckan tror jag, 3 dagar elr ngt, dudå?

Kram

2010-05-02 @ 20:51:17
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0