Buenas Tardes*

Efter en dag med lite shopping väntar jag nu på min systerdotter som ska sova över tills imorgon! Ska bli mysigt*
Älsklingen är och tränar och eftersom min systerdotter inte kommer förrens strax efter 18.00 ska jag unna mig ett riktigt skönt bad:)


Snart är det iaf nyårsafton och jag längtar, då vi är bortbjudna till ett par goa vänner:)
Vad har ni för planer??


By the way, jag vill ha tips på snygga klänningar jag kan ha nu när jag är gravid, som inte sitter helt figurformat....Har ni förslag blir jag mer än glad:)



Kommentarer
Postat av: liindblaads

jaa joo ja hade en helt okej jul faktiskt :)

2010-12-28 @ 20:18:30
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0