Tacopaj!!

Yes indeed! Så jag får verkligen se till att lyfta arslet härifrån så att den blir gjord, men man måste ju ha lite skön musik som spelas i bakgrunden:)


Precis hemkommen från Fbg där mamma bor med syrran och hennes familj- väldigt mysigt att träffa dem alla =)
Mamma fick visst samtal från Sveriges Lucia som sjöng för henne och allt:D Fint födelsedagsminne för mor min* Hörde av syrran att hon blev rörd till tårar hehe!!



Yeye, nu får jag resa mig så jag inte fastnar!



Bild från utekväll med tjejerna -November 2010

Kommentarer
Postat av: Lexi

Jääääääklar vad du har bloggat en massa på sistone! Hehe =P



Snygg som vanligt iafl :D

2010-12-15 @ 10:40:15
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0