Girls Night Out- Saturdaaaay

Längtar*


Har precis fixat listan på mina tjejer som kunde komma på min födelsedagsmiddag, och det blir ett
härligt gäng;) Tyvärr kunde vissa inte pga av jobb, men vad ska man göra?

Det blir iaf en väldigt blandad afton då jag bjuder på grekisk mat, australiensiskt vin och musik från...ja
man vet aldrig men eftersom det är min dag spelas det med säkerhet mkt Rnb och reggaeton;) sen snor de andra säkert datan och bestämmer annat haha:D Efter mat och tjöt hemma drar vi ner på stan de flesta av oss och hoppas på en trevlig kväll- Varberg är som sagt litet men ibland spelas det bra musik- Alltid något;) Det viktigaste är sällskapet såklart*


Annars händer här inte mycket alls, kom hem från spinningen strax efter sju, kopplade av...tjatade med Fia i telefon så man fick skratta och prata av sig lite:D Nu blir det att få tag i nästa brutta som ska komma och kolla läget med henne. Hoppas ni kommer sova gott , för det kommer definitivt jag att göra*

Natti Natti// Susse


Naaaaw* Friends Forever;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej syrran.

Vad rart att du lagt in en bild på mig o Stephan:))



kram

2010-03-07 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0