Nya bloggen....& HELG!!







Fattar inte varför jag hade bloggsida.se innan då sidan bara krånglade- Servern sög! Men nu har jag iaf skaffat mig sunt förnuft och följer strömmen här på blogg.se istället.


HELG VAR DET JA! Vem missar det....ikväll blir det bio och middag- min älskling ville ta ut mig lite;)
Imorgon blir det att dricka kaffe och kolla läget på stan...
Pengarna hänger ju inte alls kvar på något växande träd, men det kostar inte att kolla:D kan dansa ,gratis på Cheers eller ngt haha. Man ska planera in så lite som möjligt så blir det roligare.

Bion vi ska gå på är SHUTTER ISLAND!!!!! Radion har gått varm på jobbet som vanligt, och har gett denna filmen riktigt bra recencioner, även tidningarna. Klicka in er på trailern som finns här nedan och avgör själva- Blir ni lockade?;)



http://www.youtube.com/watch?v=5iaYLCiq5RM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0