Uppe med tuppen!!

Hey youuuu!



Vaknade: 06.50 = Killen skulle jobba- jag tänkte att då passar jag på när jag ändå är vaken och
förvånansvärt
pigg:S:S GALET!! Varit som en zombie alla dagar och t.o.m sovit på eftermiddagarna.

NU: Äta frulle = Yoghurt med fiberhavregryn + KAFFE+ massa vatten så man inte är uttorkad sedan, då jag ska dansa dubbelpass till ZUMBA FITNESS*;);) Jag skriver dubbelpass här för att jag VERKLIGEN ska göra det.

SÅ funkar jag- så fort jag har uttalat mig officiellt så gör jag nästan ALLTID det om inget viktigare kommer i vägen hahahah....







Hur går det för er denna dag HETINGAR???*



Kommentarer
Postat av: Emma

jösses du är galen darling! haha klart jag klarar det men jag kommer vara så sjukt trött:/ Ha en bra dag gumman, vi hörs av! love*

2010-06-18 @ 09:06:11
URL: http://lecurly.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

haha ja det kan jag tänka mig :)

nej inte flytande ännu men det är inte långt ifrån nu. i september har jag bott här i två år

2010-06-18 @ 09:09:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0