En stor en;)


-U Gotta Love It



Idag har det varit fullt ös med jobb, intervju, spinning 55' och hämta cykeln från kvarnagården där jag jobbar.
Massor att göra så tiden går sjukt fort!:S Nu blir det att ta en stoooooor kopp te och bara slappa=) Äta kvällsmat förstås......Imorgon är det fredag igen:S Gött är la det men eftersom försäkringskassan krånglar har jag såklart inte fått mina pengar!!! Jävla assholes asså. De kan inte ens göra sitt jobb. Men men. Livet går ändå i rätt riktning måste jag säga och hoppas det fortsätter så. Längtar till väääääärmeeeeen.......................



Har inga roliga bilder att lägga upp på bloggen men det kommer med tiden. ska ha en bra kamera också;)

Ha det gott....Chaoooo

Jag vill hit en vacker dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0