Hej ´hopp i lingonskogen!


Hey hey hey



Först vill jag ju säga till min vackra och bästa syster Linda - Ja klart att jag tänker på er hahaha=) Ni är för söta;)


Idag blir det iaf ett efterlängtat spinningpass ,då det idag är med den alltid fullbokade Magnus- Han har den grymmaste musiken nämligen;) Det blir att ladda ordentligt så man inte dör under passets gång, och kanske orkar man med poweryoga efter detta (hoppas på att överraska min gulleplutt Lucia med denna energin jag hoppas ha kvar. Hon ringde nyss och ville dra med mig men hade ju spinningen.......MEN som sagt är poweryogan ändå öppen fortfarande, så får la se vad som händer=)

Kommit hem från jobbet nyss, varit ute och lekt med vovven Tyson- Världens bästa hund, och nu är det dags för käk. Annars händer inte så mkt idag....ska kanske fixa iordning allt för jobbintervjun jag har på onsdag så man inte står i sista sekunden och letar:S

Vad händer hos er denna dag?

Pyss och kröööaaaam


...Fyfan va het jag är...


Kommentarer
Postat av: Emma

vad är de för jobbintervju??:)

2010-03-08 @ 22:04:22
URL: http://lecurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0