MmmmHmm

HOw You Doin´??


Nu har man lekt lite med sidan och jag måste säga att jag är fastnade just nu för denna designen;)

Idag blev det endast en liten prommis ute i den härliga solen, då vi fick vända hem efter halva vägen- Älsklingen kände sig inte hundra och ville vila upp sig, stackarn. Denna kväll tittar älskling på fotboll, och hans kompis dyker snart upp…jag sneglar lite då och då men ska kolla på någon film snart istället…..

 

Men vad är det som doftar så jääääkla gott??? ;)Hahaha

Nu blir det snart att hugga in på den härliga jordgubbspajen jag har lagat och till det blir det vaniljsås!

Kaffe att dricka såklart, så man inte somnar lika tidigt som fredagskvällen;)

Kommer att lägga upp receptet på min paj snart så ni också kan laga denna superenkla, och himmelskt goda dröm:D

 


Kommentarer
Postat av: natha

hej gumman! tack för senast=) så fint då hade gjort å god mat!!! va kul att du med har blogg=)) ja hon har blogg men hon skriver inte så mk...http://portugalisa.blogg.se/



pusssss pussssss

2010-03-07 @ 10:51:40
URL: http://nathalieborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0