Hey Ho!

YO!



Idag jobbade jag till 13.00 bara men eftersom jag jobbade kvällen igår kändes det som att tyo sovit på hotellet fem minuter:S haha knaaaas.....NU JÄKLAR...ska susse fuska. Hinner inte tina köttfärs pga dålig planering av moi, så jag ska slå till med ngt Sambon var sugen på.....Fiskgratäng!!! "VADÅ....vad menar hon nu med fuska", tänker ni kanske??? JA DET ÄR SANT--------> Färdiglagad ugns/micromat:(


Men vadå det kan vara gott, och det är oavsett....väldigt enkelt!!



Sen blir det att fixa sig inför Emelies lilla födelsedagsfirande* Får se vad man kan ha på dig bara- Kan vi lita på vädret idag?




Annars vad händer hos er?


Chaooo



Här är Azra,Emma&Jag på Oscars sommaren 2009=) Vet dock ej vilka muppar som står in the background:S









Kommentarer
Postat av: Emma

fuck va brun du va! ye;) Du har en mängd bilder jag inte har sett tror jag! detta gillar jag inte haha vill se!!! vill ha!!!

Ska du också köra klänning? maybe bejbiii????

2010-05-20 @ 15:59:13
URL: http://lecurly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-20 @ 20:01:34
Postat av: SABINA

Heey babe!

Haha men de är lungt. Jag är också dålig. Iaf på att svara kommentarer.. ibland hinner man inte!

Men det är helt okej med mig haft en stressig dag på jobbet bara.. sjdå?

Jag tog ingen spruta, köpte ducoral. De är en dryck man tar för magen så man får ett bättre immunförsvar där typ :P



Haha :D näänää!

Ta hand om dig med :)

Kram

2010-05-20 @ 21:19:46
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0