DANSA!!!!

Ja, jag vill dansa ikväll!! Vi ska vara ett par tjejer som chillar, men vet ej om de vill ut, men får försöka locka dem;) Hoppas det finns bra musik att dansa till bara:S

Har precis avslutat en go frulle, så jag sitter här och degar. Ska ringa gummsesnutten Emma snart och försöka väcka henne- Hon jobbade på fiket igår så hon lär vara trött;)


Annars kommer jag inte på så mycket mer........På måndag kommer de förresten och tapetserar om här hemma i vårt jävligt fultapetserade vardagsrum:D:D:D bara tre år för sent, men ja....pengar på det har vi faktiskt inte kunnat lägga innan hehe...SÅ JAG ÄR GLAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!!

Kommer före- och efterbilder på detta:D Kan dröja beroende på när nya soffan blir inköpt.



Här är en låt som spelas mest i mitt hem nu, enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0