Frukost!

Måste jag ha i mig typ NU....sen blir det att dra till stan och köpa ny hudvårdsserie, då den nuvarande ej föll mig i smaken. Det gäller att testa sig fram*


Sen måste jag ju fråga: Har ni förslag på en resa till värmen som inte kostar så mycket?Alltså inget Thailand eller liknande prisklass? Tycker att jag letat men känner att jag behöver lite hjälp! Priset får högst ligga på 5200:-/pers. Kanske svårt, men vet att det finns nååågonsstans där man kan få känna värme och bli underbart brun;)
Standard på hotell- ej viktigt, så länge det inte ligger mitt i ingenstans;)




Kommentarer
Postat av: Lexi

Hehe fiiiine, men skyndaaa jag e otålig, men egentligen det jag tror skulle jag inte förstå vrf du skulle göra, haha, konstigt d lät.



Åhh d va så lite så, det e ju en bit ifrån varberg men värt det ändå, gillade ni nån speciell?

2010-11-12 @ 10:35:57
URL: http://alexxxi.blogg.se/
Postat av: keela

kul att du gillar den!:)

2010-11-12 @ 11:47:58
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0