Galet...

Galet va mycket fulla människor som knör och puttas och hela fadderullan!!!

Hade det mysigt med Emma, Becka och hennes syster Tessan igår i Tessans mysiga 3:a innan vi gick ut till Oscar´s och väl där vart det galet mycket folk som hade tunnelseende och galna fyllor hahaha....Man fick passa sig lite så man inte blev nerknuffad i virret:S Men helt ok musik emellanåt, synd bara att de är så himla enformig musik:( Kände iaf hur trött jag verkligen var när jag kom hem till sambon som hade filmkväll med hans bror och polare, och smet direkt ut i köket för natta-macka och te....MUMMA* 


Borta bra men hemma bäst*


Lägger upp bilder på outfiten senare, nu blir det frulle....kl 13 haha;)


Chaooo



Kommentarer
Postat av: S' - Be Real ♥

Heey honey!

Jaa men verkligen, det känns som att man aldrig kommer vidare allt bara står still och är jobbigt..

Jo mitt gymkort har precis gått ut, ska skaffa nytt på ett annat ställe så får nog ta och gå dit någon dag snart och skaffa det så jag kommer igång med träningen igen iaf :)

Precis, allt på en gång lixom.. räcker det inte bara med en sak så händer det där med. Men det är ju så livet är :/

Tack gumman, det uppskattas! <3



Hehe okej, men nu är det ju fint!

Oh.. neej den har jag inte hört, ska lyssna på den nu :)

Ha det bäst! Kramar

2010-11-15 @ 13:59:26
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: S' - Be Real ♥

har typ hört den där låten en gång förut, den är så jävlaa bra! tack för låten nu lyssnar jag på den hela tiden hahaha :D

2010-11-15 @ 14:07:55
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0