Idag-nya tapeter!!!:D

YES!!!!   Finally ska det tapetseras i lägenheten och jag kan ej beskriva min lycka......sen med ny soffa och mystillbehör kommer jag lätt trivas 100% bättre och faktiskt vilja bjuda hem folk haha:D

Vi bor just nu hos sambons mamma så vi slipper all lukt och röra, så det är ganska skönt faktiskt. Det kliar i hela kroppen om man inte får städa direkt och ordna så det är nog bäst att hålla sig undan;)


Förresten, vi letar efter ett runt matbord som inte kan vara jättestort, men ändå fint, lagom, helst i vitt- Måste också vara med tuffa stolar till;) Har ni förslag på någon bra, billig affär?? vi behöver inte akut så vill ej betala för mkt.


Hur har eran helg varit annars??


Besos

Denna grekiska mat....i den bästa grekiska restaurangen hittills i Gbg (kommer ej ihåg namnet nu:S )MUMMAA!!!!

Kommentarer
Postat av: S' - Be Real ♥

Heeej baby!



Nämen tack :D du är fin gumman! men de här bilderna är 2 år gammla haha nu har jag desutom mycket längre hår! :O jag har väl haft ganska långt hår en lång tid nu.. men jag vill ju bara kapa av det ibland. Blir så trött på det, trasslar sig och allt.



Joo det är sant som du säger, man får försöka vara stark helt enkelt.. jag är faktiskt rätt så happy just nu iaf, bokade en resa igår!! till malta i 4 dar. känner bara att jag måste bort från allt.



Jaa det var kul ute haha :) fast vi var på en ny clubb, de spelade mest house and thats not my thing!! usch..



Jag jobbar ganska mycket nu, 4 dar i veckan om inte mer ibland.. vissa veckor mer, andra mindre :P

Jaha okej.. ut och söka då kanske :) vad vill du jobba me?



Kraaam

2010-11-16 @ 22:23:24
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0