Jag har.....

Faktiskt fått massa inspiration från ovan och andra! Tack för det <3

Ska börja ta tag i massor av grejjer jag borde och det här med att skissa/måla vill jag ge en seriös chans*
Mår bra av det och älskar att skapa något som är ifrån min fantasi och att kunna hänga upp tavlor som ingen annan har är ju definitivt mkt roligare*



Köpte förresten en väska nyss- Skitsnygg enligt mig själv;) Återigen var det bloggerskan Denise- BUNNY som hade köpt en sådan som gav mig intresset, och är glad att hon delade med sig av den skönheten. HÄRMIS???? Skiter jag fullständigt i;)

Ni hittar väskan på www.leilei.nu





Kommentarer
Postat av: Darow

Fin väska =)

2010-11-04 @ 23:18:46
URL: http://darow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0