Nu avslöjar jag min hemlighet;)!!!




YES!!! Jag är gravid i v. 13!!:) Denna hemlighet vet nära och kära om men inte många;) Ska bli skönt att få skriva av sig om ngt mer och såhär speciellt och hoppas få dela tips och tankar med andra:)

Bilden är från ultraljudet idag 24/11- inskrivningsdagen!
 (ultraljudet ingick egentligen inte men var så inställd på det så jag drog med både sambon och hans mor, så de fixade ett ändå:D )



*I'm truly blessed to be able to have children*
  Gracias a dios......


Kommentarer
Postat av: Lexi

Åhhh gumman!!! GRATTIIIIIIIS!!! Fick lite gåshud, hehe. Det va inte detta jag skulle gissa på, anade det men tänkte näää dem ska nog vänta ett tag till.



Gud så glad jag är för er skull vännen! Ta väl hand om dig nu så bebisen kommer ut stark och stor =p

2010-11-24 @ 20:45:00
URL: http://alexxxi.blogg.se/
Postat av: S' - Be Real ♥

Heeeeey honeypie!

Joo det är nog så som du säger, jag vänjer mig :)

Hahah naw stackare! jaa blåbärspajj är grymt gott! mådde illa efter :P

Jaa okej.. där finns det nog inte. Tror de ska finnas i Göteborg iaf någonstanns :)

Har lagt träningen helt åt sidan i typ 2 månader nu :O inte okej alls! ska komma igång med det snart, det måste jag :D okej, duktig du!



Ja nu närmar det sig!! jag har inte börjat packa ännu.. men det ska jag börja med nu ikväll :)



Gumman är du GRAVID!? när jag såg bilden blev jag superglad för er skull! ryser i hela kroppen hihi :D gud vad söt ungen kommer bli!!

Stort grattis till er!



Puss&Kram

2010-11-24 @ 21:26:31
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: nathalie a leandro

aaaa visst e de helt underbart a se sin bebis!!!!!!

2010-12-26 @ 00:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0