OJ........

Dagarna går riktigt fort. Jag har varit på vift och inte haft så bra koll på dagar eller tid.

Ni kommer snart att få veta vart jag varit och varför.....



Annars rullar livet på, sitter just nu hos "svärmor" och chillar här framför datorn. Snart blir det hemfärd och kankse en myskväll till någon grym film! Vad vet jag, man får ta det som det kommer. NÅGOT jag absolut ska se är när Pernilla Wahlgren & Marcus Schenkenberg bor tillsammans 24 h på tv3! Kan bli spännande.....20.00, glöm inte;)



Nu står sambon och stampar bredvid och vill dra hemåt, så antar att jag får dra med om jag inte vill gå till andra sidan stan!


Hoppas iaf att era senaste dagar har varit mycket bättre än mina! Ta hand om er =)



Kommentarer
Postat av: Lexi

Haha får jag gissa vad du gjort? 8-) eller det är inte det som är hemlisen (att du ska berätta vad du varit)...? =P



Iafl, jag har jobbat som vanligt, hemmamys kvällar med mannen och sen däckar man, haha, ni då? Kram

2010-11-11 @ 10:15:52
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0