Solsken!?

Japp det stämmer, solen lyser här utanför och det ser ut att bli en härlig dag;)

Hoppas att Emma känner för det jag känner för, en take-away kopp kaffe, och för min del en kopp te. Har ledsamt nog blivit immun mot det som doftade livets gåva på morgonkvisten innan:(


Kan ju komma tillbaka till mig * Hoppas*, för det och choklad har varit mina största laster.


Senare blir det att jobba lite men innan det och ovanstånde planer blir att chilla framför Tv:n där Channel E! flitigt används* Har kikat lite på Girls of the playboy mansion, och efter det resan som grundaren Hugh Hefner gjort genom alla dessa år. Jag tror bestämt på vad han har att säga- Han levde och lever ALLA mäns drömliv hahaha;)

Kvinnokroppen i sig är riktigt snygg att titta på så man behöver inte vara man eller homosexuell för att gilla showen.

En annan favorit från Channel E! är "Keeping up with the Kardashians" och deras olika sideshows! Hetast i familjen är ju KIM enligt mig och miljoner andra, men hela familjen är snygg och sjukt kul att föja*


Vad har ni snyggingar för favoriter som lockar er till en mysig stund framför Tv:n ? Om inte Channel E! finns det tusentals fler kanaler såklart.










Avslutar med en låt som jag hittade nyss och smittade mig med dansspasmer i hela kroppen;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0