Kiss me!

Ja jag behøver en fet køss hahah....ær inte så næra Danne nu och saknar pussarna. Men men visst har jag det bra hær =) jættemysigt faktiskt. Var ute på tur idag, tog massa hærliga bilder i det fina vædret!!! Sedan tog jag bussen helt ensam till sande sentrum vilket var førsta gången...tur jag hamnade rætt iaf och att jag hittade hem igen haha;)

Har kollat på the hangover idag och den ær sååå jæææævla braaaa;) har ni inte sett den av ngn konstig anledning så se den;) jag har typ kollat på den før 511 gången....I will never get bored*

Annars vad hænder? Imorgon ær pappa ledig från jobbet sitt så han har tydligen lite planer att åka ngn stans så det blir spænnande. Sen blir det att æta kinamat på restaurang=) Koseligt*


Hoppas ni har fått njuta av antingen fint væder eller sællskap som jag dær hemma!=)

Take care.....*


Besos//Susanne


Kommentarer
Postat av: Trondjenny

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-09-07 @ 08:08:08
URL: http://trondjenny.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0