Norge igen!

Ja det blev inget grekland, priserna søg, vædret håller på att børja suga osv, och vi ville inte lægga så mkt cash helt enkelt. Sista dagen jag hade kunnat sticka hade varit igår onsdag så jag kommer hem i tid osv innan jobb så d blev tajt. FØRLÅT Emma att jag inte kunde vænta på en bættre resa men var tvungen att fånga tillfællet*

 

Idag vart det iaf stopp i Oslo dær jag passade på att træffa underbara Victoria, Mencey(vovven) & Michael!! Fick se deras nya lægenhet och ær glad att de kan røra sig lite mer i denna=) GRATTIS till er goa lilla lya* & Tack så jættemkt før de underbara timmar vi hann ses. Sen hæmtade pappas flickvæns son David mig och kørde oss vidare till hemmet i sande.

Åh ja...denna hemlis...ta det lugnt;) det kommer inte drøja så længe till haha....væntar bara på tummen upp <3


Kommentarer
Postat av: Lexi

Väntar otåligt...hahah =P

2010-09-30 @ 14:13:14
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0