Tisdag..

Orkar inte, men måste..dra till arbetsförmedlingen idag igen för jag hade glömt att skriva vilka tider jag hade jobbat. Smart susse!! :(


Annars blir det att hänga med min goa Lucia efter det, sen min goa Josefin om hon finner tid:P

För att hoppa till ngt helt annat så tror jag att jag ska börja måla igen. Fattar inte varför jag inte gör det längre.
Hade behövt ett stoort ljust härligt rum som ateljé*


Well well...en vacker dag...;)


Bär på en stoooor hemlighet som jag inte kan berätta men det spricker snart i mig!!! usch.....Hoppas jag kan berätta det snart...





EGOBILD, but I like it;)


Kommentarer
Postat av: Lexi

Sexiiiiiiiiiii!



Klart alla har komplex, den som säger att han/hon inte har ljuger, för det finns alltid nåt man stör sig på oavsett hur litet det är.



Åhh, härligt, hoppas ni åker, har ni varit där innan? Vi har inte det, därför tänkte vi att det vore kul.



Men duuu, du kan inte säga att du bär på en stor hemlighet utan att berätta, det är elakt ju, haha =P



2010-09-28 @ 12:46:08
URL: http://alexxxi.blogg.se/
Postat av: Emma

är det en stor hemlighet som jag inte vet om som kommer dyka upp inom några månader!!???? i så fall dör jag, nu får du fan berätta!

2010-09-28 @ 12:54:50
URL: http://lecurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0