Jobb-Chicken enchiladas-Salsakurs

Japp här sitter man på jobbet och ja, jag har rast;) Den är dock slut om 3 minuter men jag skyndar mig.
Måste även skynda mig hem så jag hinner laga mat, och det blir chicken enchiladas idag! Mumma*

Salsakursen är definitivt något jag längtat efter !! Ska bli kul & se ifall det kommer fler folk, spec. män som behövs där borta. Bebisen sparkade hej vilt sist så jag utgår ifrån att kvällens kurs också blir till belåtenhet;)


Nu måste jag dra, Take care!! =)



Kommentarer
Postat av: Lexi

Åhh du gör mig sååå sugen!!



Haha jooo magdans kan jag men inte som proffs självklart, men är man från mellanöstern så måste man kunna shejka. Det får du lära dig sen när bebisen kommer ut så inte h*n får hjärnskakning =P

2011-02-10 @ 10:21:11
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0