Ingen lust!

Ingen lust alls tydligen att skriva av mig...inte ens lagt en enda tanke på att jag faktiskt borde skriva massor nu när jag går igenom det största i livet- Min första graviditet. Tanken på att jag faktiskt kan vara gravid!! Det är något man inte ska ta för givet.

Idag är det iaf 1 Maj...stormen efter gårdagens fester har lagt sig och även om jag faktiskt bara tar allt chill nu finns en trötthet som liknar symptomen efter en hel natts röjj:S Well...jag får passa på att vila mycket innan bebben kommer, för sen...jösses. Då är det kört :)


Snart blir det att dra till fina väninnan Lucia som fyller år idag!! - Grattis till dig hjärtat*


Imorgon börjar ytterligare en ny vecka och denna innehåller faktiskt vårt första föräldragruppmöte, samt MVC för att kolla värdena igen! Nu hoppas jag även at bebisen som faktiskt låg rätt från och med v. 28, vänder sig dit igen! För 2 veckor sedan hade den tydligen lagt sig lite på tvären? Hmm....onödigt! haha.


Ha en fin kväll allihop!


Chaoo






Magen v. 35 ( 27 april)




Kommentarer
Postat av: jannie

Ååh din mage är så fin! Hur fan kan du hålla dig så smal?? :)



Nighttales.net - följ med i natten tillsammans med en 22årig, rödhårig klubbvärdinna ;)

2011-05-02 @ 14:16:44
URL: http://nighttales.net
Postat av: Sofie

Så kul med din graviditet :) Jag är med gravid och går in i vecka 33 idag :). Föräldrakurs det ska vi med på. på fredag, vilken dag ska ni på de :)? Hoppas du mår bra annars :)

2011-05-02 @ 19:28:24
Postat av: susse

Hej Sofie!



Ja det känns väldigt bra även om det också är skrämmande att vara så nära, många tankar vill jag säg haha=) vi ska dit imorgon=) Nu mår jag faktiskt bra har annars haft en jobbig grav. med kräkningar första fyra månaderna och efter det lite här och där hehe....sj då?? Kramis!

2011-05-03 @ 11:57:04
URL: http://loquitabonita.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så mysigt :) Ja de håller jag med om, många tankar om hur det ska bli men de ska bli så mysigt :). Jo jag hade som dig i början, mkt illamående men nu är allt bra, eller ja så som det ska vara att vara gravid hehe.. Adda mig gärna på fb om du vill :) Sofie Elmqvist heter jag där :). Om du inte visste det redan så är jag kusin med Isabelle och Nathalie, hittade dig genom Nathalies blogg :) Kram

2011-05-03 @ 20:34:49
Postat av: susse

Hej Sofie=)



Japp det ska ju bli helt fantastiskt verkligen, man har ju ändå längtat! Ja det kan jag absolut göra, vad kul att du är släkt med dem=) underbara tjejer det där* Vad gör du annars om dagarna? Känns det bra att börja f-kursen idag?=)

2011-05-06 @ 12:46:01
URL: http://loquitabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0