Fullt upppppppp


Helt slutkörd


Först bar det iväg till jobbet imorse, började kl: 08.00, där jag skulle lära upp mig- Inte alls pigg på städ kanske, men det blir iaf variation då man även hjälper till i köket!

OCH framför allt- Det är ett jobb mina vänner, i dessa kristider. Även med utbildning har man svårt att bli anställd, men har man ändå blivit anställd, hamnar man inte i fastanställning. Alla utnyttjar arbetsförmedlingens praktikanter, där varje person praktiserar 6 månader!! Fatta vad folk är smarta att utnyttja den gratishjälpen:)

Iaf så gick väl dagen Ok- Allt blir så snurrigt första dagen så man får nöja sig helt enkelt. Slutade 16.20 och blev upphämtad av älsklingen- Thank U Baby, det var skönt att slippa gå överallt hela tiden:)

18.30 Var det dags för spinning! Lucia hade tvingat dit mig och jag är ju iofs illa tvungen att sätta igång ifall jag vill se resultat innan strandvädret når oss;) Passet var inte så jobbigt, men det var väldiiigt mkt backar idag- Så det var mest tråkigt och enformigt*

Nu sitter man här medan Champions League-matchen: Bayern München- Lyon står på i bakgrunden, och vem sitter i soffan och kollar på den???? Precis, min kära pojkvän;) ( Jag gillar också fotboll men HAN....Lever för det hahaha.

NU Jäklar ska det duschas efter lite workout som blev av även på hemmaplan så man blir fräääääschyyyyg;);)

Sen varva ned med mitt goda Te* och kolla på lite F.R.I.E.N.D.S. =)




Chaooo*


Kommentarer
Postat av: Natasha

Sv; Tack så hemskt mkt =) Hur har din dag varit? Kram

2010-04-21 @ 21:22:46
URL: http://ndiamond.blogg.se/
Postat av: Sabina ♥

åhh, duktigt av dig! skulle också behöva träna järnet men inte hunnit med det nu på en vecka typ :O INTE okej!

jag jobbar i klädbutik, newyorker om du vet vilken de är? sjda vad jobbar du med?

2010-04-21 @ 21:25:50
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Natasha

sV; mysigt =) Jag är faktiskt arbetslös just nu men att jobba med make up är en dröm :) Kram

2010-04-21 @ 22:20:50
URL: http://ndiamond.blogg.se/
Postat av: Sabina ♥

Hahah... ja men de är sådär man kan träna järnet i typ upp emot 2 veckor sen slöar man igen :P

Man ska ju hålla det regelbundet det är svårt!



Ja, det är helt okej. Aah, men de är bra, nice ju.

Jag skulle oxå vilja plugga till butikschef!

Haha, jag skulle aldrig klara matte B :P

2010-04-21 @ 22:23:37
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0