Intervju med Gothia!!









Ja då vart det ännu en dag fri från illamående och kräkningar- förutom akutspyan på morgonen. TYDLIGEN är smoothie med innehåll av mjölk, banan & jordgubbar ingen hit för bebisen i magen?:S:S

Fuck- det som har varit en favorit fullproppad med nyttigheter!

Anyway- Off I go to arbetsförmedlingen 12.45 för att både verif. anställningsbevis osv, men även för att deltaga i information från Gothia om allt mellan himmel och jord. Efter genomgången blev det löpande intervjuer snabba som speed-dating och tur hade ju jag som fick nr 5 i kön och inte 45.

Det gick superbra- bra kemi med arbetsgivaren osv, allt stämde, hon gillade mig...MEN....Jag är som sagt gravid och hade ju inget annat val än att berätta detta. Hon såg det ju självklart som ett litet hinder då de söker tillsvidare-personal på sin inkassoavdelning, men hon nämnde även igen att hon tyckte att vårat möte kändes bra. Hon ville iaf att jag skulle vara aktiv på deras hemsida, om jag inte får ett samtal till intervju nr 2, eftersom de söker folk i takt med att företaget expanderas.


Well.....tycker självklart att det känns riktigt tråkigt att ens graviditet är i vägen när jobbet lockar så otroligt mycket, men man kan inte göra så mycket åt saken. Det finns alltid fler dörrar att öppna!



Vill bort till värmen också tack!!


Kommentarer
Postat av: Lexi

Va skööönt att du e glad nu, haha, en snygg soffa gör mkt i ett vardagsrum =)



Visst önskar man att det fanns fler kunder som den här kvinnan =)



Här e det fint, julstressan börjar komma, hehe.



Kraaaaaam

2010-12-10 @ 09:40:13
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0