Sorry!

Har varit seg, och idag har jag sovit bort hela dagen- kändes som om någon hade drogat mig:S Jösses.

MEN nu har jag iaf lite bilder att bjuda på från liseberg, samt fotbollskvällen i söndags då även pappa var med och fick uppleva chilenarnas temperament. TRÅKIG MATCH-MEN Real Madrid vann iaf med 1-0.........*



*Bildregn från helgen*


Middag på Prago´s pastabuffé, Älskling, jag & bebis i magen!








*Jul på Liseberg*


























Söndagskväll med mys och match-Real Madrid!







Här nedan har vi en nyinköpt valp som sambons familjs vänner precis fått hem:D
Var bara tvungen att mysa med den!!










Kommentarer
Postat av: Catte

Vi mönstrade på som jungmän, men samtidigt gick vi i skolan. Alltså var det 2 timmar vakt, 2 timmar lektion och resten av dagen fri. I hamn var det för det mesta firtid eller studiebesök!

Ja det är skönt, så mycket som hänt den senaste tiden att jag känner att en paus från livet där uppe är nödvändigt! Inte stressad inför julen, mer inför vad jag ska ta mig till på nyår!

2010-12-21 @ 18:37:27
URL: http://catrinre.blogg.se/
Postat av: Lexi

Assååååå jag såg inte den lilla valpen så jag trodde du menade att den stora hunden va en valp! SHIT tänkte hur stor kommer den bli egentligen? Haha.



Jooo det är bättre med förkylning/halsfluss eller vad det nu var, haha, jag får huvudvärk om kvällarna och känner mig lite halvt täppt, men vet inte vad d är, d kommer o går känns d som!! Blir galen!



Angående den filmen, den sög helt enkelt, haha, tyckte inte du d? Såg VÄNNER boxen på hemmakväll för 999, det va väl OK pris? Antar att det va alla säsonger med. Jag har faktiskt aldrig fastnat för den serien, men det är nog bara för att jag aldrig försökt följa den. Min syrra däremot kollade för några månader sen och hon fastnade så hon va tvungen att se hela, haha.



Va häftigt att du ska måla egna tavlor att hänga upp, det måste jag se! =D



Har magen börjat synas än? =D

2010-12-21 @ 21:45:08
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0