PASSA PÅ!!- Samt massa annat tjöt ;)

Dagen har varit lagom trist pga av de tråkiga halvregniga molen som hängde över en, förutom att man mös med älsklingen*  

Den nya mascaran "FALSIE" från Maybelline, verkar grym och jag älskar märket från början, MEN fick hem fel!!! FUCK- då menar jag självklart färgen. Köpte den i all hast igår, och fick med mig en brun mascara hem. Märkte detta imorse såklart när jag precis öppnat skiten:S:S:S HAR DOCK EJ ANVÄNT DEN.......Hur stressad får man va....herregud. Fick såklart inte byta den, men envis som jag är tänkte jag att det var värt ett försök iaf. MEN MEN nu måste jag iaf använda brun mascara eller helt enkelt sälja den till någon.



INTRESSERAD AV ATT KÖPA MAYBELLINE`S NYA MASCARA FALSIES( Color: Brown), Kontakta mig på bloggen innan lördag 20/3 !!

Pris i affären: 135:-
Ditt pris: 119:-

 

Annars
Ingen träning idag, måste se till att vila upp kroppen lite mellan varven. Tränade Bodypump i söndags, Spinning 55' måndag+styrka, samt spinning 55' tisdag + styrka. Hade t.o.m lyckats få en lätt inflammation i ena armen som en PT på gymmet trodde var från bodypumpen. Passet var ju nytt för mig så det gav väl kroppen en "chock" eller ngt....hahah Har ju tränat mkt den sista tiden så det lär ju vara en kombination av allt. Ont som fan har jag haft iaf!

Vill passa på att säga GRATTIS (I förskott) till Nathalie på hennes födelsedag:D:D:D
Happy Birthday honey* Hoppas du får fina presenter, och är så glad för din skull att du hittat en lägenhet nu**


Och nu följer ett bildregn på mig, då jag helt enkelt inte hade något bättre för mig;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0