Usch!!

Va dålig jag är på att blogga känner jag...men jag kommer la igång som vanligt då man får sina perioder=)

Idag är det iaf jobb mellan 08-14, ett gott pass och man får ändå en lång dag framför sig efter jobbet. Det blir en promenad i det härliga kalla, men soliga vintervädret direkt efter passet, då man suttit inne hela helgen för att följa nyårscupen och trettondagscupen i fotboll:)

Det nya året börjar iaf med raska steg, hänger inte med:S Nyårsafton var underbar med älskling och goda vänner som bjöd på tre-rätters och många skratt=)


Hur spenderade ni eran nyårsafton? Och har ni fått ny energi med det nya året och dess nya möjligheter?
Jag känner både och. Visst börjar man på ny kula på ett sätt, men kulan på magen växer och mitt liv kommer att förändras drastiskt i maj/juni när lillen vill titta ut!

Spännande och skrämmande kommer mitt nya år bli, men jag är helt säker på att lyckan blir den största någonsin!*





Bästa resan hittills!! *Te amo mi amor*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0