BYTA SÄNGAFAN!!


MMMHMM

Usch vad jag hatar vår säng.....Älsklingen har inte problem men JAG däremot vaknar aldrig bra, utan med värk från nacken ner till bröstryggen:S:S Detta leder ofta till huvudvärk, ibland migrän. Jag har testat att sova utan kuddar, men det hjälper ej!! PLUS att man ska ju inte behöva sova utan gosiga kuddar heller, då är det ju gaaalet.

MEN MEN inte för att verka helt neg. idag...hehe kollar lite på Gossipgirl/topmodel samtidigt-En sånhära dag man inte vill nöja sig med en sak när man kan få fler...:) Man borde aldrig nöja sig helt egentligen i livet heller men det beror på vaaad.


KAFFE KAFFE KAFFE,NU JÄVLAR SKA DET BRYGGAS MER.....Kaffeeee- YEAH U HEARD ME;)

Man må bli pigg nåååå
( vet ej hur norrbaggarna säger det men ..detta är ingen språktävling heller;)... Då pappa numer bor i Norge och har sin flickvän blir man ju bara smittad och vill prata som dem:D:D)


Annars kör träningen igång på allvar igen...Har haft för mkt tillbakafall på sötsugen och det är SKAMLIGT...så svag man kan vara ibland...jag menar godisen ligger ju i skålen och BÖNAR dig att plocka upp den och låta den dras med i alla smaklökar man har så man liksom bara njuter..MMMMMMM - Fattar inte varför de har så stark dragningskraft...??



Well I´ll see Yáll Lataaah era plommongurkor.//Susse


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi vgs:D



hihi alltså kust nu har ja itne tränat sen februari har en knäskada så går med kryckor.. så ja äter bara massa onyttig typ mc donalds pizza, hamburgare, aldrig grönsaker.. men har blivit smal för ja tappat alla mina muskler:(

2010-04-26 @ 12:46:16
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Latte Liten

Ellie bor på gran canaria på heltid (hon är min romanfigur, alla inlägg märkta ellie handlar om henne)

Jag bor i gbg men bodde på G.C i flera år ;)

2010-04-26 @ 13:06:05
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: julia

Ja dom är sjukt snygg! köpköp! :) jorå det är bra. hur mår du? :D

2010-04-26 @ 18:54:11
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

Ska också sätta på lite kaffe....

Jag bodde på gran canaria, för att njuta av kul jobb(bla bartender, se mer under profil) kärleken (som jag tog med hem till gbg) sol och vänner.

2010-04-27 @ 12:21:16
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0