Känns som en trååkig dag!



´Zuup....

Solen skiner men det blåser som rövahöla- Funderar dock ändå på en promenad så man får röra
på sig och andas. Kan inte kalla den snabbvisiten i brearedshagen jag gjorde nyss som en godkänd sådan. Killen var där med familjens hund men jag kom såpass sent dit att jag hann kika in fem min haha;)

Så vad kan man annars göra idag? Finns ju nada.....Ska iofs dricka gott kaffe hemma hos Emma later:)
men NU....är jag sådär rastlös men man vet inte vad man vill:S Jösses sikka problem man har va? haha....


Jag uppdaterar mer sen- ska gå och göra......något vettigt som situps kanske;)



Chaooooooooooooooooo


Kommentarer
Postat av: Julia

men det lät ändå ganska mycket! :) ja jag har varit nästan i hela europa, men aldrig utanför det tyvär. men måste säga att jag gillar grekland, kreta och så. äslakar det. sj då? vart är favoritstället??

2010-04-23 @ 15:34:21
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0