To Much Going On.....

Och på detta måste jag söka nytt jobb!!!:S:S:S:S PANIK.

¨Många besked på en gång, well....... jag fick ett besked som jag är superlycklig över för ett bra tag sedan, men måååste hitta jobb med fler timmar. Kan inte leva på de få timmar jag får på äldreboendet längre:/  Har ni hört om lediga jobb i varberg(hallands län) skriv gärna detta!!!;)


Sitter iaf just nu och tröstäter godis, söker jobb och mjaaaa......inget annat vettigt faktiskt!


Hur spenderar ni er torsdagskväll?? Och har ni kanske något hett filmtips på lager?? Langa hit:)



Besos
Susanne






Kommentarer
Postat av: S' - Be Real ♥

Hey baby!

Ja, det ska bli så otroligt härligt :D jag åker den 28e nov och är hemma den 1a dec igen så bara 4 dar men ändå :) det är 23-25 grader varje dag så det är stor skillnad :D hehe jo, det kostar ju så mycket det som är nackdelen med att resa :P men de här kostade ju bara 2tusen, riktigt bra pris!

Åh, jag förstår det.. man tröttnar faktiskt på sitt jobb, jag med.. man behöver kanske byta ibland för lite förändring med. Jaha okej, jo det behöver dom!



Vi brukar dra till Lobby heter det, men den klubben är inte heller så bra längre. Men någon jag verkligen gillar är Sturecompagniet. Riktigt bra klubb med blandad musik! nackdelen är att det är föör mycket folk ganska ofta..



Har du sett filmerna Dear John, Fighting, The last song, The blind side, The back up plan eller Cell 211?



Ha en bra helg gumman!

Kramis

2010-11-19 @ 12:39:32
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0