Snart!!!

Är älsklingen frisk - verkar det som iaf;) Håler tummarna för att jag faktiskt ska klara mig från att bli smittad!

Måste dock ta en inte så önskvärd promenix sen för att lämna tillbaka en kass film på hemmakväll, och med det menar jag att den hackar och jag ska kräva en ny;) Vädret suger och slak blandat med lite minusgrader kommer göra marken jobbig hal och ojämn att gå på. MEN MEN man ska inte klaga.....Eller?? Jo jag gör fan det. Okra leka optimist idag.


Ny vecka börjar snart och på fredag blir det utbildning inför mitt nya jobb=) Känns bra att börja med något nytt*





Ta mig utomlands NU!!! Denna bilden är från den härliga Greklandsresan vi gjorde till santorini=)


Kommentarer
Postat av: nathalie a leandro

ja tror ni sitter pe samma restauran som jag gjorde 2008!!!=)))

2011-01-18 @ 15:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0