BF-DAGEN IGÅR!!



Igår - 7 Juni, var mitt datum för beräknad födsel!!! FATTAR NI ELLER????!?!?!?! :D

Nu händer det iaf väldigt snart, även om jag trodde att den lille skulle titta ut tidigare- som en barnmorska också trodde- så vill den ännu inte lämna "boet" .....

Såå spännande men sååå skrämmande att det snart händer! Helt galet...många känslor på en och samma gång! SKa fortsätta att dansa runt här hemma, städa och promenera.....ska även unna mig en frisörtid idag för klipp & slingning =)!


Håll nu tummarna för mig att bebis vill komma snart;) Efter att frisörtiden är avklarad helst....? ;D



Chaooooo*






Såhär liten var magen minsann innan när jag var hyffsat tidigt in i min graviditet...MEN NU...? Jösses. Återkommer med bild som ska tas idag onsdag då jag ligger exakt på vecka 40+0 =)

Kommentarer
Postat av: Lexi

Va spännande!! =) Hoppas du åker upp till BB efter frisörbesöket =P Du måste hinna visa slingorna med hehe. Nää men vi får hoppas att bebben vill komma ut snart!

2011-06-08 @ 12:50:05
URL: http://alexxxi.blogg.se/
Postat av: Lexi

Förstår men det måste vara värre att vara höggravid när det är såhär varmt, uschhh lider med dig!! Hoppas det har hänt lite under natten iafl, jag är så nyfiken och hoppas du bloggar så fort du får tillfället och för att visa upp bebisen!



Här är det bara bra, idag regnar det men det är kvavt ändå, haha.



Kram

2011-06-09 @ 09:57:58
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0