Sjunde himlen + kaffe



Jaha här sitter man och skriver allt & inget spec. som vanligt, men det är ju faktiskt min såkallade "dagbok" där jag ska få skriva av mig om allt möjligt! Har kanske inte direkt mycket energi att lägga upp olika tips osv, men så småningom kan det ju också dyka upp!

Trodde att solen skulle kika fram idag men det ser inte alls ljust ut på himlen tyvärr...sov ju bort hela fina eftermiddagen igår:( Dumt att man inte kan välja sina trötta dagar!

Men men! Nu blir det snart att kolla på "Sjunde himlen" på 5:an som jag brukar hinna me, samt avnjuta en kopp kaffe! Älskar den serien av ngn anledning...så mysig sammanhållning samtidigt som de faktiskt får med mkt kaos och bråk i prästfamiljen. Gillar väl att de inte överdriver på så sätt att en prästfamilj är felfri helt enkelt, utan faktiskt har samma problem i livet som alla andra! Gillar iaf att mysa framför Tv:n när den sänds=)


Hoppas ni har en mysig dag framför er allihop*


Kommentarer
Postat av: neli

ja den här veckan har börjat rätt så bra så jag ska inte klaga =)



ja, jag har faktiskt en resa att se fram emot =) ska åka till italien tillsammans med killen så det blir riktigt roligt! själv då? ska du nånstans? =)

2011-06-02 @ 15:43:36
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: neli

ja det kommer verkligen bli superkul =) vi ska till milano =)



åh va kul med en bebis hihi. grattis hihi =) hur kommer det sig att du ska till chile av alla ställen? =) har en kompis som är chilenare hihi.

2011-06-03 @ 08:46:11
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0