Snart ett helt nytt liv = Ny blogg!



Jag använder min blogg för att tjöta av mig mest och dela med mig av min vardag, och visst är det ngn som är intresserad av att läsa så är det ju alltid kul, men som sagt- så skönt att bara ha en ego-sida där man får skriva om vad man vill;) Kommer iaf att starta en ny blogg där jag ska vara duktigare med bilder & annat så det även blir roligare att följa för den som har lust!

Snart börjar ju ett helt nytt liv som mamma och jag längtar fruktansvärt mycket! Idag har jag gått över tiden 6 dagar, då man räknar att man gått fullt i vecka 39+6... jag skulle liksom ha min lille bebis den 7 juni:P
Sambon säger att den trivs för bra där inne för att komma ut? Hmmmm.....Man blir dock inte lättare till vikten & lite humörsvängningar grabbar sin plats närsom haha. Känner jag mig uttråkad så måste ngt hända på 2 röda och gör det inte det- då sambon tex tar allt i sin slowmotion-takt- så får jag mer eller mindre ett ryck;)

Från det ena till det andra....så blir det att gå på barnkalas idag! Väninnan Nathalie´s son har fyllt hela 1 år och det ska självklart firas:) Ska bli mysigt att träffa bekanta & äta gott*
Imorgon är det måndag igen och sambon ska jobba, så efter kalaset blir det att hitta på så mkt annat kul som möjligt för att känna att man utnyttjat ledigheten:) Han håller nog tummarna att jag åker in inatt och föder så han slipper jobba;)

Hoppas alla kommer att ha en bra dag!
Chaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0