I´ll Help U !

Yes idag blir de att hjälpa vännen Emma med nerpackning av hennes lght!

Känns skönt att kunna hjälpa till lite nu när man inte får lyfta tungt! Man mår bra av att hjälpa och det är ngt alla borde göra! Det kostar inget alls och du gör ngn annan en stor tjänst. Samma sak med ett Leende. Leeeeee mot folk, det smittar av sig och det är GRATIS!! Få andra att må bra* Inte lätt att känna sig positiv varje dag, hela tiden, MEN övning ger färdighet och man mår BARA BÄTTRE av att försöka:)

Nu sitter jag och dricker en härlig burk coca cola! Inte så nyttigt, men måste unna mig ibland, speciellt när man är så trött hela tiden. Coca cola på burk är faktiskt det bästa, en iskall sådan! Och det räcker mer än väl med 33 cl;)

Annars har jag bara lite att göra hemma idag men inget som MÅSTE göras, så tar det viktiga först, dvs att hjälpa Emma. Imorgon bär det av till Fbg då pappa och hans kära sambo Vivienne kommer och hälsar på!!:D

Längtar ihjäl mig efter min goa papps!* Han kommer ju verkligen se skillnad på magen hahahha.....



Annars bjuder varberg på regn idag vilket är lite tråkigt men som sagt, man försöker vara positiv ändå!



Chaoooooo



*Bild tagen från mestadels molniga, men ändå härliga lanzarote resan mars 2011 med kära syster Johanna*


Gravid i v. 28


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du e så vacker gumman :)

2011-04-04 @ 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0