Mys!

Idag var det först besök hos barnmorskan för att kolla hjärthjud, mäta magen och ta prover, och allt såg jättebra ut:D Sambon fick höra bebisens hjärta för första gången och han kunde inte sluta le hehe=) Underbar känsla.

Efter besöket där var jag tvungen att dra hem och sova men sen bar det av till stan ännu en gång, men denna gången för en träff med Lucia*

Vi satt på deras uteplats och tjöta och fika lite, hur gott som helst! Det blåser verkligen inga vindar på deras innegård så det var superskönt.

Nu är jag hos svärmor och inväntar sambon. Får se vad som händer ikväll, blir självklart lugnt med tanke på att han jobbar imorgon. CSI avsnitten lockar faktiskt ikväll igen och varför inte gotta sig med glass och varma bär till det`? ;):P





Kommentarer
Postat av: Lexi

Gör duuu? Jag trodde jag va den enda! hahaha, den är så goood! Varför sluta dem med den!!

2011-03-17 @ 20:59:07
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0