Lovely Friday!

Låg länge i sängen och försökte bli utvilad, men nja...lyckades inte helt:S Blir att skicka in papper för sjukskrivningen idag som är på tok försenade eg pga missförstånd tydligen med jobbet, MEN orkar verkligen inte bry mig. Glad att jag har världens bästa sambo som finns där och stöttar!

Snart blir det att hämta en byrå till bebisen som jag fyndade i veckan och kanske blir det att träffa Emma som annars alltid är på vift haha. Får se hur det blir;)

Kvällen bjuder på salsanight på Harry´s- Det är en gång i månaden endast här i Vbg och jag har aldrig fått tillfälle att dra dit...Nu är det liksom sista chansen för mig innan bebis vill komma om den kommer som beräknat om 4 veckor;) Så jag håller tummarna för att jag verkligen kommer dit ikväll och att sambon backar:S Då kan man ju känna att man vill skjuta honom lite.


Ska iaf avnjuta lite marabou digestive och kanske hitta med lite vettigt, såsom städning? mmmmmmm trevligt det.


Ta hand om er;)





Kommentarer
Postat av: sabina

Hey darling!



Jaaa jag ser det, åååh redan om 4 veckor! tiden går snabbt, kommer iaf vara världens söötaste bebis iaf D så gulligt! nej det tror jag faktiskt inte, inget minne av det alls..



Jorå, mitt liv rullar väl på som vanligt.. inte så mycket som händer dock! bokat resa till miami i november, bartenderutbildning så har något att se fram emot nu :) långt kvar men ändå!



Tack gumman, kul me salsa! besiitos

2011-05-06 @ 21:47:21
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: jannie

Åååh Salsa, kör ju Zumban nu och fick fan nytt jobb idag, sjukt glad!



SJukt kul med latinamerikans dans!



Nighttales.net - följ med i natten tillsammans med en 22årig, rödhårig klubbvärdinna ;)

2011-05-09 @ 23:04:13
URL: http://nighttales.net
Postat av: jannie

Jo jag fick nytt jobb på en träningsanläggning som Zumbatränare :) Vikare, imorgon åker jag iväg på min utbildning, så sjukt kul! :D



Nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett hudvårdskit från Madara!



Nighttales.net - följ med i natten tillsammans med en 22årig, rödhårig klubbvärdinna

2011-05-10 @ 23:13:16
URL: http://nighttales.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0