OK??

Krånglar när man vill inte på andras bloggar och svara på kommentarer osv...så störande!
Men men, här sitter jag uppe sen 06.00 och tar mig en frulle & kaffe innan det är dags för barnmorskan!
Ska bli extra kul idag då hon lovat mig ett ultraljud- Jag nämnde att jag skulle känna mig såååå mkt lugnare om jag fick ett snabbultraljud för att se att allt såg bra ut, så hon gick faktiskt med på det;)

Det tråkiga med denna dagen än sålänge är: Vädret! Regn & rusk.

Håller verkligen tummarna att solen ska hitta sin väg tillbaka och ge oss den sommar vi förtjänar efter ännu en hård vinter. Tyvärr var ju förra sommaren inte alls så underbar eller lång, så detta året borde vi verkligen få det bättre.

Inga andra direkta planer idag, förhoppningsvis mys med fina vännen Lucia och hennes barn, men tveksamt om deras förkylning vågar välkomna mig som höggravid eller inte. TYPISKT att alla ska gå runt och bli sjuka:(
Håller iaf tummarna.


Städ på schemat, mest mest för att hålla igång;) Baka bröd? Oh YES....kommer lukta sååå underbart här hemma:)
Sen tar vi dagen som den kommer, har ju mkt planer än sålänge*



Auf Wiederzehen

Susanne


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gick allt bra hos barnmorskan gumman? Måste varit häftigt o höra ultraljud nu när bebisen är så stor ;) hoppas den vill titta ut snaaaart! Puss o kram

2011-05-19 @ 20:33:40
Postat av: susse

Hej Sandra*=)



Jadå allt gick bra! allt är redo för det som komma skall hehe. Ja asså nu är verkligen bebis stor:P gick igenom kroppsdel för kroppsdel men så skönt verkligen att "dubbelkolla" :D Jag är mesig jag vet haha...men men:) Ja håll tummarna nu! Hoppas allt är bra med dig/er?? Massa pussar & kramar till dig fantastiska människa*

2011-05-21 @ 10:10:43
URL: http://loquitabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0