Lovely!!!


*Ay Ay AY*

Underbart väder idag med men ajajaj sa ju mina fötter efter 9 timmar i klackskor på väg till jobbet-under jobbet-hem från jobbet:S:S Ja jag vet mitt eget fel, men har faktiskt inga bra skor nu plus att skoskav är ju härligt om man ska gå runt med det haha.

Gjorde Chicken enchiladas ikväll, och eftersom dannes kompis hade tjatat om att han ville ha det igen, typ tusen gånger så tänkte jag- Varsegoood, Kom och ät;)

Efter lite slapp kväll med go mat och film, gjorde jag en jordgubbspaj och vanlijsås att bjuda på imorgon på jobbet, så hoppas det uppskattas:) Jag vet.....Jag är bäst! haha.


Efter ett samtal med Emma nyss om att Rest. Grappa här i Vbg har fått en grym uteservering med snyggt möblemang osv kan man ju ställa sig frågan- Har Grappa potential att bli ett hett hak i sommar?


Buenas Noches*

*Jag & Emma- En sjukt kul kväll sommaren 2009*

Kommentarer
Postat av: Emma

ja den va najs den kvällen:) Har du fler bilder?:)

2010-04-14 @ 22:14:48
URL: http://lecurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0