Nooorway

Nu ær vi framme i Norge, kom hit till drammen igår ons efter en lååång resa och førsiktiga Johanna bakom ratta!
hahah....jejej vi kom iaf sækert fram på vægen men med 30 km /h i Gøteborgs køer fick man lite damp. Vi hade en flummig resa med mycket skratt, "hænga gubbe", hærlig sång av moi hahah, men æven lite incidenter.....MMMM Johanna skulle efter stillaståendet i gbg's bilkø lægga i ettans væxel ænnu en gång av ngn anledning och medan bilen fick før sig att hacka sig fram fløg vårt takeaway kaffe(som stod framfør mig) ØVER HELA MIG, golvet och væskan och ja....det kændes ju førtræffligt;) Men det chockade skriket som kom från en førbannad susse gick snabbt øver till gapskratt i hela bilen!! Det kommer ju alltid att finnas kvar som ett kul minne så den kaffeincidenten kanske var menad att hænda;)

Nu sitter vi hemma hos pappas kjæreste i Drammen och dricker kaffe och tjatar. Min systerdotter føljde med mig och min andra syster hit såg att det fanns ett xbox, som pappas kjærestes son hade hemma. Så ja, liiite upptagen ær hon nu.  Syster johanna førsøker iof læra sig spela hon också hahahah...hærlig syn.

Nu ska vi fortsætta att tjøta men det kommer mer uppdateringar från Norge!

Ha det gott hemma i Sverige=)

Pussochkram
Susanne

Inte direkt kaffet vi hade men gillade bilden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0