Problem!

Skulle lägga upp filen jag lovade men jag måste först ha upp den på youtube, som numer krånglar. hade visst ett väääldigt gammalt användarnamn på min mailadress så kan ej skapa nytt........måste komma ihåg vad jag hette och det är ju lätt. Bad dem skicka mejl med mitt gamla namn och password men såklart har man fortfarande inte fått ngt mejl=(

Jejeje, klippet är askul iaf så det kan bli värt väntan:D


Sitter hemma och slappar tills jag måste till jobbet....måste dra hemifrån runt halv 3 så efter en härlig lunch med killen i stan, blev det inte så mkt slappetid över. SEN efter jobbet( Slutar kl 21) blir det att dra och handla mat så man överlever på mer än vad som finns nu.......knäckebröd och om man orkar laga det, grööööt.



Ha en najs dag, och ni som känner av gråvädret i vbg idag- Det fina vädret ska komma imorgon igen till Vbg och stannar hela helgen:D:D:D Wonderful*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0