Soliga morgon- Sista praktikdagen på Gina

Ja trött är jag fortfarande även om man börjar kl 10 haha....ingen morgon-människa alltid;)

Sista praktikdagen idag, sen blir det andra jobb som väntar, så man slipper den lilla utbetalningen man får och kanske kan leva lite:D:D Har iaf haft det bra på Gina, gillar högt tempo och att arbeta med kläder och människor.
Jag har väl mest egen stil jag blandar om vi ska snacka medhänget i modevärlden-Orkar inte lägga för mkt pengar eller energi för att se ut som alla andra faktiskt!

En dröm som jag kände av mer och mer på gina är att designa egna kläder! Men jag ska börja smått.....vädligt smått.
Älskar att måla/kladda upp grejer so vi får se vad jag kan utveckla den idén jag har nu;) "The sky is the limit"...



Att göra idag fredag:

*Gina tricot 10-18

*Träna (Jogga+styrka)

*Lägga upp lite härliga vårbilder här:)

* Se om Emma har lust att ta en go´kvällskaffe;);)

.................... Inget mer planerat faktiskt!!!.................



See Yáll Lataaaaaaah

Kommentarer
Postat av: Emma

kom du:)

2010-04-16 @ 19:51:22
URL: http://lecurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0