Tisdag- Vad gör ni?


Well Hello to you to hotties....;)



Själv sitter man här och har tråkigt! Inget roligt väder alls faktiskt, så det blir spinning idag på gymmet för att göra ngt vettigt!!

Imorgon har jag och killen iaf bokat biljetter till "IRON MAN 2"!! Ska bli asgrymt faktiskt, vi gillade ettan skarpt;)

KAFFE KAFFE har jag druckit idag iaf och det blev två härliga koppar* Älskar mitt kaffe på morgonen:D
Annars känns det faktiskt som att något fattas- Ja ett beroende, men ett lagligt och hääärligt sådant* Livet är för kort att oroa sig för allt som finns och jag menar vissa säger att kaffe är bra för dig- Medan andra säger att det är dåligt.
Jag orkar inte ens tänka på vem som har rätt. Jag lever ju mitt liv som jag vill eller hur?;)

Det är kaffe vi snackar om liksom inte ngt drogberoende som kan förstöra ens liv hahaha....Please, jag tycker att tidningar har för lite att skriva om ibland och för ofta koncentrerar de sig på sådana onödiga ämnen så man suckar.

Dricker ni själva kaffe, och vad tycker ni om tidningarnas debatter om just detta ämne? Bryr ni er lika lite som jag??


YOU GOTTA LIVE PPL.......


//Susanne









Kommentarer
Postat av: Emma

haha den dagen det är dödöigt att dricka kaffe ska jag börja dricka ännu mer! skitsnack... mmh kaffe och cigg is the shit;)

2010-04-27 @ 13:14:12
URL: http://lecurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0