Bloggpaus igen.

Var tvungen att ta bloggpaus igen pga av inläggning för andra gången på sjukhuset. Bebisen i magen ill tydligen att jag ska spy allt jag försöker äta eller så vill den att jag ska spy oavsett om magen varit tom i tre dagar??

Jaja, fick dropp igen, denna gången var värdena sämre . Kom hem i torsdags denna veckan men får se hur allt går!

Hoppas på bättre tider iaf? haha....




Ikväll blir det coctailparty hos Emma där jag självklart är nykteristen men minst lika danssugen som alla andra om rätta låten spelas;)


Nu åker vi strax för att köpa soffan!!! Excitedddddddd!!!!***** Tack gode gud för lite förändring;)





By the way....kanske blir en resa i dec-jan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0