Härligt att bli ompysslad!


GOD TISDAG PÅ ER!


Tog mig ner till frisören idag på morgonkvisten då jag hade tid kl 10.00 och fick en sköön promenad i solen på vägen dit! Underbart att bara få sitta och bli ompysslad, läsa tidningar och få JÄTTEGOTT kaffe serverat!;) Har inte druckit kaffe alls under min graviditet pga av att jag mått skit och det har varit motbjudande- Vet även att man faktiskt FÅR dricka upp till 3 koppar/dag annars i sitt tillstånd Men det är liksom både och för mig. Vill inte överösa ungen med koffein heller, men att dricka den första koppen som blev två hos frisören smakade gudomligt gott:D Längesen man njöt av en sådan enkelhet haha.....Kommer dock inte dricka kaffe varje dag känner jag men att unna sig en kopp när man verkligen är sugen är ett måste.


Reslutatet hos frisören blev bra faktiskt, känner mig nöjd med både längd och slingor. Tog bara ljusa slingor denna gång men var rädd att jag skulle se för onaturlig ut- vilket visade sig bli riktigt bra med färgen jag hade innan. Ingen drastisk förändring men det känns väldigt fräscht.


Snart blir det att bjuda söta Emma på tacopajen jag gjorde igår, men gör hembesök till stackarn som tyvärr lider av väldigt smärtsamma exem:( Önskar jag kunde hjälpa henne mer, för man lider verkligen med henne.


Innan jag drar mig till Emma ska jag dock lägga mig i soffan- är trött som en sengångare på downers....





Hur ser er dag ut??



Hit blir det inte att åka i februari, utan sannerligen Egypten- MEN det är för underbart att drömma sig bort med sådana här bilder i vinterkylan*


Kommentarer
Postat av: Emma

vilket sweetheart du är!!<3 Det var supermegadupergött!!

2010-12-14 @ 18:32:17
URL: http://lecurly.wordpress.com
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv; tycker du? tack så mycket :)



åh, kan du inte lägga upp bild på håret?

2010-12-14 @ 19:42:50
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Kasparmai

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-03-28 @ 16:12:51
URL: http://kasparmai.bloglyric.com
Postat av: Kasparmai

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-03-28 @ 16:13:02
URL: http://kasparmai.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0