Juldagen

Lugn dag än sålänge, har varit trött som en -jag vet inte vad, och bara slappat. Åt precis en god fetaostsallad med tonfisk som jag snabbt rörde ihop och hoppas att jag och sambon hittar ett mysigt ställe att äta på sedan.

Idag är det ju lite lurigt med öppetider, men vi ska chansa=)

Först bär det dock av till jobbet- fick ett pass på endast 3 timmar då de hade kris och jag ställer mer än gärna upp=)

Vad hittar ni på för mys idag? Många ska säkert festa ? Får se om man orkar sig ut i vimlet senare!





Gammal bild på Azra, Emma & Moi en utekväll förrförra sommaren=) Gillar att byta hårfärg som ni ser;)


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej ^^ Jag har inte hunnit svara på kommentarer förrän nu, men god jul i alla fall, även om det är en dag för sent!



Jag har fått massor med fina klappar jag med, men det kommer i ett annat inlägg.



Vad pysslar du med ikväll då?

2010-12-25 @ 19:02:26
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: nathalie a leandro

miss u babe!! hoppas ni hade en kanon julafton!=) pussss

2010-12-26 @ 00:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0